Digitale services english

Contact

(023) 544 03 83
Toon contactformulier F
Bedankt voor het delen van uw gegevens. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

KZOD

D
E

Klachtenregeling

Inleiding

VanOoijen hecht aan tevreden relaties en we werken daarom steeds aan de
kwaliteit van onze dienstverlening. Waar gewerkt wordt, kunnen echter fouten worden gemaakt en kunnen misverstanden ontstaan. Indien u ontevreden bent over een van onze medewerkers, over onze dienstverlening of wat voor aspect van onze organisatie dan ook, dan nodigen wij u nadrukkelijk uit om ons dat zo snel mogelijk te laten weten. Uw opmerkingen nemen wij zeer serieus en waar wenselijk zoeken wij met u naar een passende oplossing.
 

Telefonisch oplossen klacht

Vaak kunnen klachten het beste tijdens een goed gesprek (telefonisch of in persoon) worden opgelost; wij verzoeken u daarom eerst contact op te nemen voor telefonisch overleg over het probleem of voor het maken van een afspraak.
Als de klacht een bepaalde persoon betreft, heeft het de voorkeur dat u eerst probeert om met de betreffende persoon tot een oplossing te komen. Lukt dit niet of heeft u redenen om dit niet te willen, dan kunt u ook contact opnemen met Jeroen Vijn, mocht het zijn functioneren betreffen, kunt u ook vragen naar Paul van der Aar of Adriaan Daniels.

Formele schriftelijke klachtenprocedure

Is uw probleem met een gesprek niet verholpen of leent de klacht zich volgens u niet voor een gesprek, dan kunt u de klacht formeel schriftelijk indienen. Dit kan via het formulier dat u van onze website kunt downloaden of via ons secretariaat kunt opvragen. U kunt het ingevulde formulier daarna verzenden ter attentie van de heer Jeroen Vijn (ook hier mocht het zijn functioneren betreffen, kunt u het formulier zenden aan Paul van der Aar of Adriaan Daniels). Overigens kunt u er ook voor kiezen om de klacht telefonisch door te geven aan een van onze medewerkers. Vermeld daarbij nadrukkelijk dat u de klacht wilt laten behandelen via de officiële klachtenprocedure. De medewerker zal dan het klachtenformulier tijdens het telefoongesprek invullen; u ontvangt hiervan twee kopieën. We verzoeken u één exemplaar
ondertekend te retourneren.

Verloop procedure

De gang van zaken is daarna als volgt: Jeroen Vijn, Paul van der Aar of Adriaan Daniels zal  uw klacht zo spoedig mogelijk behandelen en met u en de andere betrokkenen overleggen om tot een bevredigende oplossing te komen. Lukt het hem niet om binnen enkele dagen inhoudelijk te reageren, dan zal hij in ieder geval binnen enkele dagen de ontvangst van uw klacht bevestigen. In de meeste gevallen zal hij ook  contact met u opnemen om te overleggen over de verdere stappen. Ook kunt u om een nadere toelichting of verdere informatie worden gevraagd. Doelstelling is om uw klacht in ieder geval binnen drie weken af te handelen. Mocht dit uitlopen, dan wordt u over de reden daarvan geïnformeerd en ook verder op de hoogte gehouden van de voortgang van de procedure. Uiteraard ontvangt u na afronding een schriftelijke bevestiging van de uitkomst van de procedure.

Overige aspecten klachtenregeling

Mede in verband met beroepsreglementering zullen alle aspecten van de afhandeling van uw klacht worden vastgelegd. Uiteraard zal zorgvuldig en vertrouwelijk met de informatie worden omgegaan.

In bepaalde situaties kan het noodzakelijk zijn om extern advies in te winnen bij professionele onafhankelijke instanties. Met het indienen van uw formele klacht wordt u daarom toestemming gevraagd om (kopieën van) relevante stukken ter beschikking te stellen aan die eventuele deskundigen. Zoals bij ons gebruikelijk vragen wij hen voor geheimhouding te
tekenen. 
 
U kunt uw klacht indienen tot 30 dagen nadat het gebrek ontdekt is of redelijkerwijs ontdekt had kunnen worden
 
Tot slot: indien u een klacht heeft en ons dat laat weten, waarderen wij dat zeer. U geeft ons hiermee immers een tweede kans. U kunt ervan verzekerd zijn dat wij alle gegronde klachten meenemen in de evaluatie van onze organisatie en onze uiterste best doen om maatregelen te nemen om herhaling van het betreffende probleem te minimaliseren.
 
We hopen op een goede verdere relatie en samenwerking.
 
De directie van VanOoijen
 

Klachtenformulier

Indien u een klacht heeft over VanOoijen Accountants en Belastingadviseurs die u schriftelijk kenbaar wenst te maken verzoeken wij u gebruik te maken van dit formulier, en deze te verzenden ter attentie van onze compliance officer (vertrouwelijk); Postbus 538 2003 RM Haarlem.

Voor een beschrijving van het verdere verloop van de behandeling van uw klacht verwijzen we naar onze klachtenregeling (hierboven uiteengezet).

Naam cliënt (organisatie) 
Naam (persoonlijk) 
Adres 
Postcode/plaats 
Telefoonnummer 
Emailadres


Voor een snelle en zorgvuldige behandeling van uw klacht vragen wij u uw klacht zo concreet mogelijk te beschrijven: wat is de aard en omvang van het probleem, wat en/of wie betreft het? Hoe lang speelt het al; heeft het zich één of meerdere keren voorgedaan?

Omschrijving klacht(en):

 

Oeps, pagina niet gevonden

Sorry, de pagina die u heeft opgevraagd kunnen we niet vinden. Misschien bestaat de pagina niet meer of heeft u een typefout gemaakt in de url? 

Voor vragen kunt u contact met ons opnemen.

Ga terug naar de homepage X