Digitale services english

Contact

(023) 544 03 83
Toon contactformulier F
Bedankt voor het delen van uw gegevens. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Meeste gestelde vragen door onze klanten

Is het raadzaam om bij VanOoijen vantevoren een afspraak te maken?F

Het maken van een afspraak garandeert dat de adviseur die u wenst te spreken u te woord kan staan. Een open deur beleid staat echter bij ons hoog in het vaandel, dus ook zonder afspraak bent u welkom en maken we tijd voor u.

Is er parkeermogelijkheid als ik op bezoek kom?F

Ja, het kantoorgebouw waarin VanOoijen zich bevindt beschikt over een parkeergarage onder het pand. De ingang bevindt zich aan de zuidwest kant van het pand. De zuidwest kant is de zijde van de Westelijke Randweg. Rijd de parkeergarage in tot het hek. Aan uw linker zijde ziet u een deurbel die u doorverbindt met de receptie, die zal u toegang geven tot de parkeergarage.

Wat zijn de tarieven bij VanOoijen?F

Voor alle werkzaamheden die wij verrichten en waarvan wij vooraf de tijdsbesteding kunnen inschatten, kunnen we op basis van prijsafspraken vooraf werken. Zo weet u precies waar u aan toe bent en worden verrassingen achteraf voorkomen. In al onze opdrachtbevestigingen staan de uitgangspunten waarop de prijsafspraak is gemaakt. Indien deze niet meer juist blijken te zijn, nemen wij vooraf contact met u op en maken wij een nieuwe afspraak met u.

Verzorgt VanOoijen ook salarisadministraties?F

Nee, wij hebben er bewust voor gekozen geen salarisadministraties te verzorgen. Het verzorgen van salarisadministraties vergt specifieke kennis – zeker als er een CAO van toepassing is - en alleen als men een groot volume aan salarissen verzorgt is dit efficiënt. Wij werken samen met enkele salarisbureaus waar wij goede ervaringen mee hebben. Financieel hebben wij hier geen relatie mee en zijn we dus geheel onafhankelijk.

VanOoijen heeft een online portal, wat is daar het voordeel van?F

1) De portal maakt uitwisseling van gegevens, ook grote bestanden, via een beveiligde lijn op internet mogelijk; 2) Via de portal kunnen publicatiestukken letterlijk ‘met één klik’ bij de Kamer van Koophandel worden gedeponeerd 3) De portal maakt uitwisseling van gegevens naar banken en fiscus middels XBRL/SBR mogelijk. Dit is een gestandaardiseerd formaat, waarbij de banken/fiscus de gegevens direct in hun systemen kunnen inlezen.

Waarin onderscheidt VanOoijen zich van andere accountancy- en belastingadvieskantoren?F

1) Korte en snelle communicatie en transparante facturering. U krijgt van ons direct de aandacht waar u om vraagt. Voor ons een vanzelfsprekendheid, in de praktijk komen wij dat vaak anders tegen. 2) In ons team zijn mensen werkzaam met jarenlange ervaring bij BIG4 kantoren. U krijgt topexpertise tegen een MKB-tarief en betaalt niet voor een netwerk en overhead waarvan u toch geen gebruik van maakt. 3) Grote kennis van de ins- en outs van familiebedrijven en de problematiek van de directeur groot aandeelhouder. Accountancy en fiscaliteit lopen hier in elkaar over en onze benadering maakt dat wij voor u een optimaal rendement kunnen halen 4) Pragmatische aanpak. Wij hebben de op onze beroepen van toepassing zijnde wetgeving op een pragmatische manier in ons kantoor weten te implementeren. We voldoen aan alle eisen van AFM. NBA en SRA, zonder de praktijk van de ondernemer als ‘doener’ uit het oog te verliezen.

Hoe snel kan ik een antwoord op mijn vraag verwachten?F

Indien u bij ons een vraag neerlegt, bellen of mailen wij u snel terug. Wij zijn niet altijd in staat om uw probleem dezelfde dag op te lossen, maar kunnen u dan wel aangeven wanneer wij dat wel zullen doen, uiteraard in overleg met u. Indien u ‘brand’ heeft, schakelen we uiteraard dezelfde dag.